reklamlar

14 Ocak 2016 Perşembe

bu aralar..

merhaba,
blog ile ilgilenemeyeli o kadar uzun zaman oldu ki..
az önce eski maillerime bakarken fark ettim ki..
ilk geçlik yıllarımda üniversitedeyken açtığım moda blogum...
bana bir çok arkadaşlık ve değişik vizyonlar katarken bilmeden bir çok arkadaşıma ilham olmuşum..
üniversite bittiğinde..
hani şu gözlerinin çizgi filmlerdeki gibi açılması,yüzüne yediğin tokat,acımasız gerçekler, maskeli balo, hayatın taa kendisi sen adı ne dersen..
işte onlara mücadele başladı..
hayattan ne istediğimi bile bilmeden savrulmaya başladım:)
evlilik telaşı hazırlıklar,korkular,telaşlar,sevinçler üzüntüler..
artık hepsi rayına oturdu derken hastalıklar ölümler ameliyatlar...
anlaşılan o ki bloga dönmem için bir şeylerin yoluna girmesini beklersem..
ben bir daha yazamayacağım..
işte döndüm buradayım :)
hala benimle olanlar varsa selam.
lütfen bana yazınnn

ezgiaktar@gmail.com
 

not:herkes gibi bende artık instagram da daha aktifim oradan da takip edin

ezgiselseyler_

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder