reklamlar

28 Ocak 2012 Cumartesi

benden kendin yap bilekliği:)






sizinle daha öncede paylaşmıştım amatör bilekliklerimden:)


bugün tam istediğim malzemelerden bulunca hemen aldım:)
yapımı çok kolay mutlaka deneyin derim:)
hemde çok çabuk bitiyor:)
öneride bulunmak gerekirsedeee

yaklaşık 40-50 cm deriye ihtiyacınız oluyor.
renkli ipi dolarkende tek kat yapmayın mutlaka 2 kat dolayın
 hem daha sağlam oluyor hemde daha hoş gözüküyor:)
örnekte vida gösteriyor ama 
ben başlarken daha küçük bir boşluk bıraktım sadece düğümle hallettim:)
maliyeti 2lira yapması 10 dakka:)
tavsiye ederimmm:):)
yorumlarınızı beklerimm:)

2 yorum:

  1. Blogun cok keyıflı dıy projelerıne bende bayılıyorum ve blogumda yer veryorum.Sende bır bak ıstersen fıkır olur :)

    YanıtlaSil
  2. yorumunu yeni gördüm.bir süredir blogla ilgilenemedim:)
    artık bende senin takipçinimm:):)

    YanıtlaSil