reklamlar

10 Nisan 2015 Cuma

bu aralar..

uzun zamandır bu araları yazamamıştım.
doğumlar ölümler hastalıklar beni çok etkiliyor sanırım.
elim hiç bir şeye varmıyor.
varamıyor..




bende oturdum çiçek ektim:)
hemde hayatımda ilk kez:)
çok eğlenceliymiş :)
zaten epeydir farkındaydım çiçeklerim saksıya sığamamaya başlamıştı.
hazır topraktan alıp ektim suladım
şimdide her gün gözüm üzerinde:)



hani kafanızı gerekli gereksiz bir çok şeye takmışsınızdır.
kitap okuyup rahatlamak istersiniz yaa
hmm işte bu kitabı öyle anlarda okumanızı tavsiye ederim:)



biraz sıkılarak okuduğumu itiraf etmeliyim:)
belkide çaldığınız belli bir enstrüman varsa sizin ilginizi çekebilir:)



  
vee abim deniz
aslında çoğumuz değil yakın tarihimiz hakkında bilgi sahibi değiliz.
görüşünüz her ne olursa olsun o dönemlere tanıklık etmek ve kendinizi onlarım yerine koymak isterseniz okumanızı tavsiye edeceğim bir kitap:)

sizin kitap önerileriniz varmı??


uzun zamandır bir kitap elimde sürüklenirken eskimişti :)
neyse kiiii
özüme dönebildim:)
bu aralar kitapları bunlar:)

bu aralar hem çok hızlı hemde çok yavaş bu şekilde geçiyor.

bana yazın

ezgiaktar@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder