reklamlar

10 Şubat 2012 Cuma

bu aralar....











biraz erkenden oldu ama:D:D

işte 14 şubat hediyem:D ders çalışayım diye:D

ama benim hiç içimden gelemiyoo halaa:(




hürrem   den sonraa sıra kızına geldi:):)

okumaya başladım bileee:D



kpss için tarih çalışmalarımdan osmanlııı

okuduğum kitap osmanlıı 

ee doğal olarak da bu filmii ben merak etmeyim de kim etsin:D:D



ben bide buaralar uzun zaman önce ara verdiğim dizime geri döndümm

helecanla izlemekteyiiiiimm:)

bilim kurgu sevenlerede şiddetle tavsiye ederimm:D




bir buaralar benim gitmek istediğim yerler var

'o'nunla:):)

'secret'lamaya devam edeyim en iyisimii:)



birde buaralar hazır lapa lapa kar yağmışken

tekrardan abanta gidesim var:)




hmm bide bu son resimdeki benim evet:D

bide ben eskişehiri özledimm:(

neyseeee

öptüm siziiiiii:)

bu aralar siz neler yapıyosunuz yazınnn....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder